Subject: Liikva sideprojekti kasutusteatis
From: "Kutsar Siim" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 5 Dec 2024 09:12:12 +0200

Tere!

Palun suunata mind vastava spetsialisti juurde, kes tegeleb Harku vallas
Liikva külas teostatud sideprojekti kasutusteatise taotluse märkustega.

EHRis on kasutusteatise taotluse menetlus seotud dokumendiga nr
2311301/12016. Antud kasutusteatise menetluses on märkused väljastanud
Triinu Mänd, kelle kontakti Transpordiameti kontaktide nimekirjast ei
leidnud.

Taustainfo:

Hakkasin tegelema, ühe varasema Enefit Connect OÜ-le rajatud Liikva küla
sidevõrguehituse kasutusteatise protsessiga, mida alustas projektijuht,
kes täna enam meie ettevõttes ei toimeta. Alles mõni aeg tagasi tuli
välja, et Transpordiameti poolt olid EHRi lisatud mitmed märkused, mis
vajavad lahendamist. Kuna märkused on adekvaatsed, siis soovin kõik
vajalikud tingimused täita ja antud protsessiga lõpuni jõuda. Kuna töö on
tänaseks tehtud, siis uurin, mida ja millises järjekorras tuleb ette
võtta. Kui võimalik, siis külastaksin koos Transpordiameti menetlejaga ka
antud objekti.

Manusesse lisatud Transpordiameti kooskõlastus koos joonistega.

Tänan!

Lugupidamisega

Siim Kutsar

AS Connecto Eesti

Tuisu 19

11314 Tallinn

+372 55692489

 <https://www.connecto.ee/> https://www.connecto.ee/

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.